P3 – Tornem a l’escola!

Estem molt contents de tornar a ser a l’escola!

Al matí hem fet els hàbits i les rutines: saludar a l’entrar a l’aula, endreçar l’esmorzar, aigua, motxilla, penjar la jaqueta… Mentre esperem que tots els companys i companyes estiguin a punt mirem contes, moment que compartim amb els amics i amigues! Quan ja hi som tots ens diem bon dia cantant una cançó i fem els càrrecs!

També hem esmorzat, Mmmmm quins esmorzars més deliciosos que portem!!

Hem jugat al pati! Ens ho hem passat pipa jugant amb els amics i amigues amb les pales i galledes al sorral, buscant tresors, a la caseta… També hem aprofitat per fer dibuixos a la sorra amb pals!

A la tarda hem fet d’artistes, ja que som la classe dels colors hem pintat uns murals amb ceres de colors, ens han quedat xulíssims!! Com es nota que ho hem fet entre tots i totes i cada un de nosaltres hi ha posat el seu granet!

Esperem que gaudiu veient què contents i contentes estàvem!