P3 – Grau de Fals!

GRAU DE FALS! L’últim dia de trimestre hem gaudit amb la nostra primera sortida a Grau de Fals.

Sortim de l’escola molt emocionats, com ens agrada anar d’excursió!! Pugem a l’autobus que ens porta a Fals, allà hem esmorzat i jugat una estona amb els companys/es de P4, P5, 1r i 2n.

Ara toca anar caminant a Grau de Fals, per anar-hi ens han acompanyat els nens i nenes de 2n, ha estat genial i hem gaudit molt d’aquest moment tant especial, moltes gràcies a tots els nens i nenes de la classe dels CAVERNÍCOLES!!

Una vegada a Grau ens hem trobat amb els nens i nenes de 3r i 4t, ja hi havien arribat!! En veure’ns s’han posat molt contents i de seguida ens han vingut a buscar per ensenyar-nos i acompanyar-nos en aquest espai tan bonic!

Finalment, han arribat els més caminadors de l’escola els alumnes de 5è i 6è, estan fets uns bons i bones esportistes!!

Ara ja hi som tots i totes i comencem amb els jocs que ens han preparat els més grans: tibar la corda, transportar gots plens d’aigua, moure’ns com les serps… Ens ho hem passat molt bé i hem participat de valent en les diferents propostes, tan que se’ns ha obert la gana!

Ens preparem per dinar i quan acabem juguem una bona estona fins que ja és hora de tornar a l’escola!

Ens ha fet un dia molt bonic i ens ho hem passat molt bé!! Quin record tindrem d’aquest dia tan esplèndit!!

Mireu, mireu… FOTOS