P3- EL QUE MÉS M’AGRADA

Hola famílies!

Ja hem encetat el segon trimestre amb moltes ganes de seguir aprenent i divertint-nos a l’escola.

Com ja sabeu hem començat aquesta setmana escoltant les explicacions del que més m’agrada que els companys ens han presentat amb molta il·lusió.

La Gina ens ha portat un instrument molt peculiar: l’ukelele. Ens ha explicat moltes coses i ens ha cantat una cançó molt bonica. Ens ha agradat molt i ens ha encantat tocar les cordes  de l’ukelele!

(si cliqueu a la imatge podreu veure fotos del moment)

La Lia ens ha explicat el conte d’Els Tres Porquets amb una versió feta per ella amb l’ajuda de la seva família i ens ha portat titelles de dit perquè les pintem i punxem. També hem fet bombolles petites i grans i ens hem divertit de valent intentant-les explotar!

(si cliqueu la imatge podreu veure més fotos del moment)

El Jordi ens ha explicat moltes coses dels bombers: com van vestits, on treballen, els camions de bombers, els hidroavions… i hem escoltat com sonen les sirenes dels camions de bombers quan tenen alguna emergència! Ens ha agradat molt i hem escoltat amb atenció!

(si cliqueu a la imatge podreu veure més fotos del moment)

El Gerard ens ha explicat molts jocs per fer amb cotxes i hi hem jugat. Hem seguit camins amb cotxes fins arribar al pàrquing del seu color, hem relacionat la quantitat amb la grafia, hem fet rampes amb cinta d’embalar i els hem fet lliscar…ens hem divertit molt!

(si cliqueu a la imatge podreu veure més fotos del moment)

El Pol ens ha explicat dos contes del follet Oriol: “El follet Oriol i l’esperit de la tardor” i “el follet Oriol i el gos misteriós”. Hem estat molt atents, també ha portat una pilota i ens ha explicat que li agrada molt jugar a futbol i bàsquet amb el seu germà. Després hem sortit al pati i hem jugat amb la pilota, hem gaudit de valent!