1r – CONEIXEM LA BIBLIOTECA DEL NOSTRE POBLE.

El passat dimarts 23 de maig els nens i nenes de 1r vam anar a visitar la Biblioteca de Cal Gallifa i allà ens hi esperaven dues de les bibliotecàries amb una activitat que ens va encantar! Ens van explicar el conte “Una carta” que vam escoltar amb moltes ganes. Després ens van deixar triar alguns per emportar a classe durant uns dies i finalment ens van explicar com fer el préstec amb la màquina que tenen i els nostres carnets.

Un cop vam sortir de la Biblioteca ens vam quedar una estona al parc del costat per esmorzar i després vam marxar cap a l’escola.

Segur que un altre dia hi tornarem a anar ja que vam gaudir molt!

A continuació us deixem algunes fotos perquè pugueu veure una mostra del que vam fer: “Activitat a la Biblioteca”