6è – REPTE PASTORETS

Hola, Escola Collbaix, ja tenim a punt les fotografies del repte de sisè “Els Pastorets”.

Estem molt contents perquè, aquest any, hem pogut recuperar el format pre-pandèmia i tots els cursos de l’escola, hi han pogut col·laborar.  Aprofitem per donar les gràcies a tots i totes que heu pogut fer possible que aquest repte hagi estat possible, a les famílies per fer costat als vostres fills i filles i felicitar als nens i nenes de sisè per a la gran interpretació que van fer. Repte superat!

Aquestes són les fotos i algun petit video que us deixaran un somriure a la cara i bon record al cor. Cliqueu aquí.