5è – HALLOWEEN PUMPKINS 2023

Els alumnes de cinquè han estat treballant la descripció en primera persona, en anglès. A partir d’aquí, hem estat unes setmanes organitzant la decoració de les pumpkins.

En primer lloc, vam dibuixar una pumpkin i, per equips, vam decidir quina ens agradava més, si volíem fer-ne una de nova amb elements de totes les pumpkins de l’equip o votar per una ja feta. A continuació, vam decidir amb quins materials la decoraríem i, un cop van arribar les carbasses, ens vam posar mans a l’obra. Vam agafar material de l’escola i també vam comprar algunes cosetes.

Ens ho hem passat molt bé, tot i que també vam veure que, de vegades, allò que planegem en paper, costa una mica quan ho vols fer realitat.

Finalment, vam escriure en una cartolina la descripció de la nostra pumpkin i les vam treure al passadís del pis de dalt durant uns dies per tal d’ambientar l’escola.

Els alumnes de quart, cinquè i sisè vam fer la votació de les pumpkins en les diferents categories i tots els grups van tenir diploma. Vam fer una entrega de diplomes molt especial, ja que tot el grup de grans vam baixar a la sala gran i els companys/es de quart ens van fer preguntes sobre tot el procés i van entregar els diplomes. Tots terroríficament contents!

Voleu veure fotos del procés? CLIQUEU AQUÍ!