NEDADA SOLIDÀRIA. DIA MUNDIAL CONTRA EL CÀNCER INFANTIL.

L’Institut Joaquin Bau de Tortosa, coincidint amb el Dia Mundial Contra el Càncer Infantil, organitza una activitat per adherir-se i donar-hi suport.

El dimecres 15 de febrer realitzaran una “Nedada Solidària” a les instal·lacions de les Piscines Municipals de Tortosa.

L’organització de l’activitat anirà a càrrec del Departament d’Educació Física de l’Institut Joaquin Bau, amb la col·laboració de Tortosaesports, amb el suport de la Lliga Contra el Càncer de Tortosa, l’AMPA del centre, la Delegació d’Esports de la Generalitat de Catalunya i el Club Natació Tortosa.

L’horari de l’activitat serà de les 11 a les 15 hores.

L’activitat estarà oberta a les escoles i instituts de Tortosa, els centres de primària, alumnes de cicle superior, i l’alumnat dels centres de secundària Instituts. També podran participar, professors/es, pares i altres.

L’activitat consta de dues parts: una primera on els participants rebran informació referent al Dia Mundial Contra el Càncer Infantil de 10 minuts i una segona on podran nedar ( mitjançant relleus ) durant 30 minuts aproximadament. L’objectiu que es busca és sensibilitzar i conscienciar a qui hi participi i donar-li sentit a la pràctica esportiva que realitzaran.

Des de la nostra escola hi participarem amb l’alumnat de sisè.

Tot aquell/a que hi participi pot, de forma lliure i voluntària, fer una aportació d’un euro. La recaptació es lliurarà a l’Associació Nens amb Càncer, AFANOC Tarragona www.afanoc.org .

El departament d’Educació Física de l’Institut Joaquin Bau es farà càrrec del control de l’activitat, participants, llistats, franges horàries, control dels assistents i tots aquells aspectes referents a l’organització.

Nedarem des de les 11:30 a  les 12 hores.

Per a realitzar l’activitat serà necessari :

– Venir amb el banyador ja posat.

– Xancles de bany, tovallola i casquet de bany.