EL PAVELLÓ DE L’ALDEA ACOLLIRÀ EL 17 DE DESEMBRE ELS XIII PREMIS ESPORTIUS BAIX EBRE

El proper dissabte dia 17 de desembre al Pavelló Polisportiu de l’Aldea a partir de les 17:30 hores s’entregaran els XIII Premis Esportius Baix Ebre. En aquest lliurament, tots els integrants dels equips de mini-handbol anomenats més endavant, tindran un premi individual per recollir. La trobada servirà per premiar els bons resultats dels esportistes, clubs i entitats de la nostra comarca i fomentar la responsabilitat i el civisme en el camp de l’educació esportiva. L’acte està obert al públic en general.

En el  nostre cas han premiat als següents equips i per als següents mèrits esportius durant el curs 2015-2016:

• Equip benjamí femení de l’Escola Cinta Curto, 2n classificat al Territorial-Terres de l’Ebre.
  • Equip benjamí masculí de l’Escola Cinta Curto, 2n classificat al Territorial-Terres de l’Ebre i 3r classificat a la Final
  • Equip aleví mixte de l’Escola Cinta Curto, 2n classificat al Territorial-Terres de l’Ebre i 4t classificat a la Final

Us hi esperem. Sense el vostre suport no hauria estat possible.

Gràcies per la vostra col·laboració.