2es JORNADES ESPORTIVES AMB L’ESCOLA DE FERRERIES.

El divendres quinze de juny, ens vam dirigir a l’estadi municipal on vam celebrar aquestes jornades esportives amb l’escola veïna del barri. D’aquesta manera les dues classes de cinquè de l’Escola Ferreries i la nostra, vam barrejar l’alumnat i vam desenvolupar diferents jocs dins del pavelló municipal i al camp annex de gespa de l’estadi.

La idea principal és afavorir la convivència i promocionar les activitats mitjançant les diferents relacions socials entre alumnes del mateix curs, però de diferents centres.

Els objectius pels quals es realitza aquesta jornada de convivències són:

• Potenciar la pràctica variada i poliesportiva.

• Formar en valors, afavorint el desenvolupament personal i social.

• Potenciar la funció integradora i de cohesió social de l’esport escolar.

• Afavorir la interrelació entre nens i nenes / nois i noies.

Vam fer 4 grups de treball amb els alumnes de les dues escoles barrejades i on tots van passar per 4 activitats diferents.

Erem un total de 59 alumnes escola ferreries i 24 escola cinta curto , 83 alumnes fent 4 grups de 20/21 alumnes.

Ordre de les activitats dels grups.

GRUPA A: mate-polis i lladres- morts i vius-3colors/comecocos

GRUP B: lladres- morts i vius-3colors/comecocos mate