5a DIADA POLIESPORTIVA DE CENTRES D’ENSENYAMENT DEL BAIX EBRE.

El dimarts dia 12 d’abril pel matí els alumnes de 6è. es van desplaçar al pavelló firal de Remolins per a gaudir d’aquesta experiència.

Més de 35 equips i 400 alumnes de 6è de la nostra ciutat i poblacions veïnes van participar-hi practicant diferents esports i activitats esportives ( mini-handbol, minibàsquet, futbol sala, olimpíades saludables, salt horitzontal, judo, mini-tennis, bitlles, remergòmetre, expressió corporal, saltar corda i ciclisme ) desenvolupant al final de la diada una activitat conjunta amb una coreografia. Cada grup classe ha fet quatre rotacions practicant tres activitats i amb temps per a esmorzar i descansar.

dibuix5

Organitzat pel Consell Català de l’Esport, el Consell Esportiu del Baix Ebre i l’Ajuntament de Tortosa amb la col·laboració dels alumnes de CAFE d’Euses i el mòdul d’activitats físicoesportives de grau superior que es fan a Amposta i pels monitors de les diferents entitats esportives de la ciutat hem passat un molt bon matí esportiu.