11ena JORNADA DE CONVIVÈNCIA AMB L’ESCOLA SANT JORDI DE JESÚS.

Des de l’inici de la nostra escola hem efectuat aquesta activitat amb l’alumnat de sisé, la qual valorem positivament ja que permet als nostres alumnes veure com altres nois i noies tenen dificultats de diferents tipus i amb aquestes jornades poden compartir múltiples vivències amb ells mitjançant l’esport. En aquest cas el dimecres tretze d’abril pel matí hem fet la primera del curs a la nostra escola. Tornarem la visita el dia tres de juny. L’any vinent ho farem a l’inrevés tal com venim desenvolupant-ho fa deu anys. Enguany hem celebrat un partit de futbol sala amb nois i noies d’ambdues escoles.