“Descobreix l’escola” (jornada per famílies noves)

Per aquelles famílies que els interessi saber més sobre el nostre projecte educatiu i visitar la nostra escola, us convidem divendres 13 de març a la jornada “Descobreix l’escola”.
INSCRIPCIÓ PRÈVIA ENVIANT CORREU:  a8026956@xtec.cat

Agrairem que hi assistiu sense nens, per poder-vos donar una millor atenció.
Us hi… Llegeix més»

Un nadal molt compartit!

Aquest any, hem fet una festa de Nadal on hi era convidada tota la comunitat educativa: famílies, ajuntament, menjador, llar, neteja,…tothom! Perquè teníem ganes de celebrar plegats que som una petita GRAN escola!

Hem cantat cançons i hem dit poemes de nadal, tots molt bonics! Després hem menjat torrons i ens hem desitjat BONES FESTES!

Gràcies a tothom!

19-20 A&cordem (Grup1)

Aquest curs, a la Comunitat de Grans, des de l’àrea d’Educació Física s’ofereix una nova proposta per treballar a espais, l’hem anomenada a&cordem i té com a objectiu final la creació d’una coreografia grupal, tenint com a eix i instrument de creació la corda. A continuació podeu veure el resultat final del primer grup de treball:

Santa Cecília a l’escola!

Aquest any, per celebrar Santa Cecília hem treballat els INSTRUMENTS DE CORDA, i els nens i nenes que tocaven algun instrument d’aquesta família ens han fet una demostració pels companys de totes les comunitats: PETITS, MITJANS I GRANS! Us en deixem un tastet en aquest vídeo :

Les aules versàtils i l’aprenentatge

Des de la nostra escola, com sabeu, caminem cada dia un passet més enllà per seguir aprenent i creixent, amb una mirada innovadora i pedagògicament rica. És en aquesta línia que treballen també alguns altres centres, una selecció dels quals han servit de mostra per… Llegeix més»