Ceràmica en la civilització Romana

Els Trucaforts aquest trimestre estem estudiant la civilització romana i aquesta setmana ens hem endinsat en el món de la ceràmica, és a dir, hem viatjat en aquella època per elaborar plats i bols romans i també decorar-los utilitzant pintures adients a l’època.

Hem gaudit molt fent aquesta activitat i estem molt contents del resultat final!

Celebrem Santa Cecília!

Avui ha vingut el Dani Guisado, percussionista d’Audicions escolars, a fer-nos un taller de percussió xulíssim! 🙂

Hem fet 2 torns, amb les distàncies pertinents, i ell ens ha ensenyat diferents instruments i hem practicat alguns ritmes corporals combinats amb la percussió. Ens ha encantat!

Una fantàstica manera de celebrar que aquesta setmana serà Santa Cecília, el dia de la música!

El nostre autorretrat!

Els nens i nenes de la comunitat de Mitjans, fa uns dies vam estar treballant l’autorretrat, i en vam fer un cadascú sobre nosaltres, amb un fons negre.

Quan vam tenir apunt els treballs de Minairons, Nyitus i Trucaforts, els vam penjar tots per decorar la nostra entrada.

Ha quedat ben xulo! 🙂

Cançons que sonen a megafonia

Hola famílies!
Aquestes són les sis primeres cançons que han sonat per megafonia aquestes setmanes a les entrades i sortides de l’escola. Us compartim el títol, els artistes i una petita explicació de cadascuna.

Gràcies als Minairons, als Nyitus i a les mestres per participar escollint… Llegeix més»

Una castanyada diferent…però molt feliç!

Aquest any hem tingut una Castanyada marcada per la pandèmia, però això no ens ha impedit gaudir-ne plenament, amb un gran somriure!

Us compartim un bocinet de la festa perquè també des de casa en sigueu partíceps. Castanyes i panellets per tothom!

Primers dies a Petits

I quines ganes de tornar! Els Dracs i Mags i magues esperaven amb molta il·lusió aquesta tornada a l’escola! I fins i tot els Follets, que s’estrenen a l’escola, s’ho passen d’allò més bé! Bon curs per tothom!

Benvinguda tardor!

Ens encanta rebre’t amb la teva gama de colors càlids i terrosos, i amb tu vindrà el fred, les tardes cada cop més curtes, i alguns refredats també!

Sabem que és una època que cal vetllar l’alimentació, les rutines de descans, i cuidar-se molt per estar ben forts i ben fortes! I si ens posem malalts, no passa res, uns dies de repòs a casa, i a fer cas del que ens indiqui el metge, tal com esteu fent de forma molt curosa i responsable aquests dies totes les famílies, cosa que us agraïm molt, perquè aquest any més que mai cal tenir un extra de precaució. Gràcies doncs, perquè el vostre rigor fa que tot vagi rutllant bé. Entre totes farem que aquest curs atípic es vagi omplint mica en mica de colors.

Quan puguem anirem penjant algun article als apartats de cada comunitat, perquè pugueu “espiar” una mica del dia a dia a l’escola.

Bona tardor per tothom!

carta del departament de Salut

Bon dia!

Us compartim la carta adreçada a les famílies que el Departament de Salut ha enviat per aquest inici de curs.

Salut _ Escola CARTA Families

A banda d’això, aquí a la web hi teniu també el nostre Pla de Contingència específic d’escola (MENÚ/Documents).

Ni que sigui un curs estrany, procurarem donar-li la màxima normalitat possible! Amb moltes ganes de tenir els nostres nens i nenes corretejant per aquí!

Ens veiem el proper dia 14 amb energies renovades!

Molt bon curs a tots i totes!

Els Passos de comunitat!

Bon dia famílies!

Amb aquest vídeo us obrim una finestreta perquè per primer cop pugueu “espiar” el pas de comunitat! Aquest any l’hem fet en un format una mica diferent, adaptat a les mesures sanitàries, però l’essència s’ha mantingut. Esperem que us agradi!