Cançons que sonen a megafonia (4)

Hola famílies!

Aquí teniu sis cançons més que han sonat a megafonia. Minairons, Ondines, Follets i mestres són les persones que han triat aquestes caçons que ens han acompanyat a les entrades i sortides de l’escola. Moltes gràcies!!

Preinscripcions, barem puntuació (prov.)

Bon dia,
Les famílies que heu fet la preinscripció per INFANTIL o PRIMÀRIA al nostre centre, Cérvola Blanca, teniu disponible el llistat provisional de puntuació.
Els pares que el vostre fill/a finalitza aquest any la Primària i heu fet inscripció a un centre de Secundària, podeu fer el seguiment de la sol·licitud a la web de Preinscripcions,de moment només teniu llistat de punts.
El 7 maig és quan surt la llista d’admesos de cada centre.

Tertúlies amb Carles Parellada

Les Tertúlies parteixen del gran títol “Com acompanyar el creixement dels infants de la millor manera“,i en ella compartim reflexions que ens puguin ajudar, tant en l’educació dels fills com en el nostre propi dia a dia. ULL! Hi ha hagut un canvi de data, podeu veure’l al cartell:

Fins aviat!

Cançons que sonen a megafonia (3)

Hola famílies!

Aquestes cançons són les que ens han acompanyat les sis primeres setmanes d’aquest any 2021. Aquesta vegada els i les responsables han sigut els i les més grans i els i les més petites de l’escola.
Moires, Follets, Dracs, Mags i Magues i mestres, gràcies per la vostra participació i fer que les entrades i sortides a l’escola siguin ben animades.

Portes Obertes! (format adaptat)

Us compartim la informació de les Portes Obertes que, si la situació ho permet, es celebraran el proper 12 de març,a les 17:30h.

Podeu compartir amb qui estigui interessat. Gràcies i seguim! 😉

Ja tenim nous cartells!

Bona tornada! Amb alegria us compartim que ja tenim els nostres cartells nous per les classes, obra de l’artista touenca Margarita Cuerva.

Ens encanten! 😊

SomRIURES!!!

Aquest curs tan atípic, hem tingut un tresor amagat rere les mascaretes, un tresor que no volem oblidar ni deixar que cap pirata ens el robi: el tresor del SOMRIURE de tots els nens i nenes i de tots els que formem part de l’escola!

Perquè a l’escola som molt més que un llistat de protocols,

i som molt més que les distàncies i els gels hidroalcohòlics.

A l’escola som VINCLES i aprenentatges,

som PETJADES que creixen dia a dia,

som CALIU i col·laboració.

Avui, més que mai

a l’escola SomRIURES!!!