Treballem amb les TAC!

A l’escola tenim les eines TAC com un recurs més d’aprenentatge. A la comunitat de Grans ja hem començat a treballar amb els Chromebooks, i anem incorporant l’eina a la resta de cursos de Primària.

Amb els alumnes combinem el treball vivencial i manipulatiu amb el treball i les possibilitats que ens ofereixen les tecnologies digitals.

Els mestres seguim formant-nos i debatent entorn a aquestes tecnologies i els recursos TAC, per tal que la seva presència aporti valor a l’alumne i mantingui coherència amb la nostra línia d’escola.

Seguim treballant!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *