Portes Obertes ;)

El proper dia 24 farem una jornada de Portes Obertes per totes aquelles que vulgueu conèixer el projecte de l’escola. Cal inscripció prèvia;)

Som un centre públic, amb un projecte educatiu propi, innovador i en línia amb les competències del currículum (podeu veure alguns dels nostres trets d’identitat a la web, apartat Qui som i apartat Com Treballem?).

Som escola d’una línia, amb grups d’uns 15-18 alumnes per classe, amb la qual cosa hi ha un ventall obert per obtenir plaça. El nostre horari és de 9 a 12:30 i de 15 a 16:30, però cobrint la franja d’acollida des de les 8h del matí, i el menjador al migdia. Apart, tant al centre com al poble hi ha molta oferta d’activitats extraescolars.

Els tràmits de preinscripció es fan de forma 100% telemàtica per la web del  Departament: LINK , en dates del 7 al 21 de març. Qualsevol dubte podeu escriure’ns al correu de l’escola: a8026956@xtec.cat