Comiat de les Moires

Aquest curs ha sigut ben diferent i hem hagut d’adaptar-nos a una nova realitat. Però una cosa que teníem molt clara des del començament era que, passés el que passés,  els de sisè no es podien quedar sense el seu comiat de l’escola.

Avui l’hem fet i ha estat molt emotiu. Els companys i mestres d’altres classes no hi han pogut ser presencialment però d’alguna manera han estat molt presents.

Hem visualitzat aquests dos vídeos que volem compartir.  El primer és tota l’escola dient adéu als alumnes de sisè i el segon els de sisè dient adéu a tota l’escola. MOLT BON VIATGE MOIRES!!!