XXI Festa Societat Inclusiva al Garraf

El passat dissabte dia 18 de maig es va celebrar a la plaça de l’església de Sant Pere de Ribes la XXI Festa per una Societat Inclusiva al Garraf i va ser tot un èxit: Una tarda amb música, amb actuacions d’artistes locals que van animar la plaça i van crear un ambient festiu i acollidor. Les famílies van poder gaudir d’una jornada diferent, plena de rialles i bons moments. L’AFA Canigó i l’AFA Escola Riera de Ribes hi vam portar el nostre taller de pintura de mural amb mirada de diversitat funcional. La col·laboració de totes les entitats i persones implicades va ser fonamental per l’èxit de l’esdeveniment. Volem expressar el nostre més sincer agraïment a les famílies voluntàries i al grup organitzador de la festa. Ens ho vam passar d’allò més bé! Per a involucrar-te al nostre grup Escola Inclusiva, a la comissió de Fem Canigó, podeu escriure a afadelcanigo@gmail.com.