Preparats per a un Nou Curs d’Extraescolars 2024-25: Activitats per a Tots els Gustos!

Sabem que esteu desitjant saber quines extraescolars oferirem durant el curs 2024-25. Ara estem en el procés de renovar les matrícules d’activitats de teatre amb Tracart i anglès amb Global Connect per l’alumnat actual, per tal d’oferir places noves a les famílies interessades. Ben aviat compartirem els horaris per a totes les altres activitats, incloent-hi algunes novetats com voleibol, taller de rebosteria i ballet per als més menuts i menudes.

Aquest curs hem tingut grans èxits amb els grups de bàsquet, patinatge artístic i judo. L’aleví Canigó Blau ha guanyat la Copa Barcelona, primer lloc també a la final comarcal individual de patinatge artístic, categoria benjamí i classificació a la Nacional del pròxim 8 de juny a El Vendrell i, finalment, campions de lliga petits samurais de judo.

Recordeu que les famílies sòcies de l’AFA tenen la matrícula a activitats extraescolars i acollida gratuïta. Les famílies no sòcies paguen un preu de gestió de 40 €.

Pareu atenció! Els horaris i formularis d’inscripció estaran disponibles durant la primera setmana de juny.