Representació del conte “El tió al país dels contes”

Ens ho vam passar tan bé fent l’obra de la Castanyada i va ser tan gran la vostra rebuda que d’aquella aventura n’ha sortit una modesta companyia teatrera!
Amb ganes de fer una mica de xou  pels nostres infants i de donar vida als contes dins de la comunitat de l’escola
Així que si us va agradar l’anterior obra, o si potser us la vau perdre, reserveu data!
Ens tornareu a trobar, aquesta vegada, amb la representació d’El tió al país dels contes, un conte ple de personatges i d’humor i un protagonista molt estimat que farà uns bons petarrots.
Serà, en horari de pati petit, el dimarts 19, en aquesta ocasió a la trobada de Nadal de l’afa que ha organitzat la comissió de festes en col·laboració amb la comissió de pati petit.
Us hi esperem, amb la il·lusió de sempre!
Dimarts 19 de desembre, 16:45h
Gimnàs de l’escola