l’AFA al Carnaval 2023: Festa dimarts 14 de febrer, i Rua del Caramel 18 de febrer

Ens ajudeu a portar la bandera Canigó a la Rua del Caramel del dissabte 18 de febrer?  Ja podeu passar pel despatx de l’AFA a pagar la vostra participació: 2€ per família socia de l’AFA, 3€ per família no socia.  Els diners recaudats aniran destinats al cost de la txaranga que ens acompanya i inclou enganxines AFA Canigó per tota la família, i confetti per la canalla.

• Pagament en efectiu.
  • De 16h a 18h amb la Montse, al despatx de l’AFA.

Us animem a venir a la Rua disfressades i disfressats de personatges de contes, tema del carnaval 2023 de l’escola

…i que no falti la festa!

El dimarts dia 14 de febrer ens trobem tots i totes al pati de l’escola, de 16h45 a 18h, per la festa de carnaval de l’AFA Canigó. Hi haurà de berenar xocolata calenteta i melindros, gràcies a la col·laboració de Teno. També gaudirem de jocs tradicionals, contacontes i música.

Podeu encarregar els vostres berenars fins al divendres dia 10 de febrer al formulari: https://forms.gle/DGtuwHn9WpveBs21A

Animeu-vos!
Tot@s som Canigó