La setmana de Nadal dels mitjans

Durant la setmana del 14 al 18 de desembre els alumnes i les alumnes de la comunitat de mitjans de l’Escola Canigó han estat partícips de diverses activitats nadalenques.

L’alumnat de primer i segon ha creat una postal amb empremtes dactilars per fer els rens del Pare Noel i els de tercer li han donat forma a un arbre utilitzant fil de cosir. A més a més, dins d’aquestes postals han escrit la felicitació de Nadal en anglès.

Una altra de les activitats ha consistit en confeccionar un penjoll amb argila blanca per decorar l’arbre de nadal. Cadascú ha pogut escollir la forma que més li ha agradat, com per exemple un cor, una estrella o un arbre de nadal.

Canviant de tema, com que aquest any no s’ha pogut celebrar el festival de nadal en presència dels familiars com espectadors, cada curs ha estat preparant una nadala que ha estat gravada, i posteriorment s’ha compartit telemàticament amb tothom.

Els nens i les nenes de primer han cantat “El noi de la mare”, els de segon “Les dotze van tocant” i els de tercer “M’agrada el Nadal”.

Per últim, hem rebut des de l’Ajuntament un fanalet de cartolina el qual l’alumnat l’ha hagut de decorar autònomament per endur-se’l i muntar-lo a casa.