Diada de l’Esport: Dissabte 27 de maig de 9h a 13:30h

Us convidem a participar un any més a la Diada de l’esport que tindrà lloc el dissabte 27 de maig, i durant tot el matí.

Començarem a les 9h amb la cursa popular. Tothom pot participar-hi, farem una volta totes i tots junts pel recinte de l’escola. Si el teu fill / filla vol portar dorsal i rebre una medalla al final, si us plau indica-ho al formulari enllaçat aquí. En aquest mateix formulari podeu demanar amb antelació l’esmorzar per la canalla. Hi haurà entrepans, coca de sucre i begudes:

Aquest any tindrem jocs gegants al pati petit, per si teniu una estona lliure entre les presentacions d’extraescolars. A més a més, el grup de música Mamaluca Baila ens sorprendrà amb un concert per a tancar la celebració.

A la biblioteca trobareu informació sobre la nova extraescolar d’àngles pel curs vinent. Finalment, també hi haurà portes obertes del Club Handbol Vilanova al gimnàs a les 12h15.