Compres i justificacions de les subvencions

Aquest mes de febrer des de la junta directiva ja comencem el procés de justificació de les subvencions rebudes durant l’any 2023 per part de l’Ajuntament i l’IMET. Com a entitat, cada any podem demanar fins a tres subvencions de l’ajuntament, i ja portem dos anys continuats sol·licitant i rebent subvencions per a projectes d’educació (coordinació i compres de biblioteca, xerrades per a famílies), medi ambient (materials, plantació i mobiliari dels patis) i esportiu (materials per a educació física i extraescolars esportius).

Aprofitem per a compartir amb vosaltres aquesta compra que vam fer de material esportiu, que es fa servir ja a les activitats d’educació física i a les extraescolars.

Qualsevol idea o fonts noves de subvenció sempre és benvinguda i podeu col·laborar escrivint al correu afadelcanigo@gmail.com.