I jornada de treball al pati petit i al jardí

El passat diumenge dia 3 de desembre va tenir lloc la 1a jornada de treball al pati petit de l’escola.

Un grup de famílies han estat des de les 10 del matí instal·lant una zona de reptes psicomotrius al pati petit. S’han posat dos gronxadors fets amb rodes i un caminet de pneumàtics.

També s’ha decorat un raconet de la tanca amb mandales de colors. Fa poc es va instal·lar també una pissarra perquè els infants puguin mostrar la seva creativitat també a l’exterior de l’escola!

D’altra banda, s’han començat a polir i preparar un grup de palets per fer uns seients que aniran al vestíbul de l’escola.

La comissió de jardineria també ha participat en la jornada i s’ha fet molta feina amb l’ajuda dels nens i nenes que han vingut a la jornada!

Es van plantar noves plantes de temporada i es van sanejar i adobar les que ja estaven plantades. També van netejar i arreglar el jardí que dóna a l’entrada principal. Van arrencar males herbes, rastellar i posar pedres de riu per decorar.

Us recordem que el diumenge 17 de desembre també a partir de les 10 h s’ha organitzat una segona jornada de treball per acabar d’enllestir les accions que s’han començat a fer.

Entre altres coses es vol fer una cuineta de fang no només per joc simbòlic sinó pensada especialment per l’experimentació amb aigua, pedres i sorra i una paret musical (que es situarà el més lluny possible dels edificis veïns) on els infants puguin experimentar amb els sons i ritmes.

L’equip de jardineria pintarà les rodes que serveixen de jardineres amb els colors de l’escola i acabaran d’arranjar els jardins. També volen netejar el jardinet que dóna al pati i posar terra adobada al voltant de les plantes i posar una roba especial per evitar que surtin males herbes.

Necessitem la col·laboració de tothom per posar l’escola ben guapa! Us esperem!!!!