Hora del Conte Especial de Final de Curs

Divendres celebrarem l’Hora del Conte especial de Final de Curs a la Biblioteca de l’Escola.

L’Inma Gonzàlez, de la companyia Tirabec, contes i titelles, ens explicarà ‘La nena dels pardals’.

La nena dels pardals és un conte mediambiental explicat amb titelles de taula que ens servirà per parlar de la importància de cada espècie en el cicle de la vida. Està basat en el llibre de Sara Pennypacker, que es va inspirar en un fet real succeït a la Xina dels anys 1950, quan Mao Zedong va declarar la guerra als pardals a les zones rurals, delmant gairebé tots els ocells i creant una catàstrofe mediambiental.

Una historia per reflexionar sobre consciencia mediambiental, valentia i desobediència civil que organitzem també amb motiu del Dia Mundial del Medi Ambient i sobre el projecte de transformació del pati de l’escola, ‘El pati també és teu: viu-lo!’ que es va iniciar ara fa dos anys.

Al finalitzar el conte repartirem els premis als usuaris que han fet més préstecs al llarg de l’any!