Cursa Popular de Vilanova

Aquest any la cursa popular de Vilanova s’ha avançat al març. Com a novetat important enguany les inscripcions es faran a les escoles. Aquest canvi s’ha fet amb la intencionalitat de que una part dels diners de les vostres inscripcions serà destinada a l’escola on us hi apunteu per a poder comprar material esportiu per a aquella escola en concret.

És per això que us hi animem a tots aquells i aquelles que vulgueu participar i córrer la minicursa d’un quilòmetre i mig o bé la cursa de cinc quilòmetres us vingueu a apuntar a l’Ampa de la nostra escola. Fem esport, fem salut, fem escola.