REUNIÓ D’INICI DE CURS: COMENCEM I3!!!

Estimades famílies d’I3,

Avui els vostres fills i filles han iniciat el seu camí a l’escola, comencen una nova aventura que de ben segur serà emocionant i plena de descobertes!!! Us volem agrair la confiança dipositada a l’escola i el vostre acompanyament!!!

Aquí us deixem la presentació de la Reunió d’Inici de curs que vam realitzar ahir. Així podeu tenir al vostre abast la informació relativa a l’organització i funcionament del curs.

COMENCEM I3!!!

Moltes gràcies!!!

Mónica i Esther

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut