Hi! How are you doing? Here you can find some activities to practise at home:
- Diccionari en imatges: clica a sobre del color per escoltar el seu nom
- Cançó per treballar els colors:
- Cliqueu aquest enllaç per escoltar la cançó.
- En aquest enllaç podeu trobar la lletra de la cançó, els nens i nenes poden fer un dibuix. No cal imprimir, poden dibuixar a qualsevol full.
- Aquí podeu cantar la cançó en versió karaoke.
- 5 jocs per repassar els colors:
- Match: S’ha de clicar a una de les imatges dels colors, escoltar la paraula i arrossegar-la fins a la mateixa imatge de la dreta.
- Listen and click: Té dues parts, a la primera, Learn, s’ha de posar el cursor a sobre del color i escoltar la paraula. A la segona part, Play the game, s’ha d’escoltar la paraula i clicar a sobre del color corresponent.
- Follow the path: S’ha de clicar a Start, escoltar el color i clicar el color corresponent del nivell següent, per tal d’ajudar al Monkey a arribar al final del camí.
- Click and match: És un joc de memòria, s’ha de clicar a Start i s’han d’aparellar les imatges de la part superior (color blau) amb les de la part inferior (color rosa) tot escoltant les paraules.
- Puzzle: S’han de fer 4 trencaclosques dels colors treballats.

