Festa 40 aniversari de l’escola

El proper dissabte 18 de maig de 2019 celebrarem la festa dels 40 anys de la inauguració de l’Escola Bonavista

L’acte es farà a la mateixa escola, entre les 10 i les 18h.

Les activitats que estem preparant són:

• 10-18h: Exposició de fotografies d’alumnes, mestres,  famílies, administratives, conserges, membres d’AFA’s  que han format part de l’escola durant tots aquests anys.
  • 11:30-12:30: Animació a càrrec del Rah-Mon Roma
  • 11-14h: Pintacares
  • A partir de les 13h: Botifarrada
  • 16h: Ball amb la Núria Estrada
  • Jocs infantils a la tarda
  • Venda de samarretes per adults i infants amb un disseny (creat per un alumne del centre de la promoció 1989-1990). La samarreta d’adult val 6€ i la d’infant, 5€.

Per tots aquells que es vulguin quedar a dinar i comprar samarretes, us plantegem una sèrie d’opcions de reserva de tiquets, que estan més detallades a l’enllaç que us deixem a continuació.

RESERVA DE TIQUETS

US ESPEREM !!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *