INICI DE L’APLICACIÓ TELLFY

Hola famílies!

Us comuniquem que a partir del proper dimecres 7 d’octubre posarem en funcionament l’aplicació mòbil de comunicació Tellfy.

Com escola hem pensant que utilitzant Tellfy podem millorar l’eficàcia dels canals de comunicació entre tutors/res – escola i famílies. A més a més, pensem que donada  la situació actual, hem de col·laborar entre tots i totes, perquè aquestes informacions arribin de manera clara i efectiva.

1. Com és l’aplicació Tellfy?

Per entendre’ns…és una app molt semblant en el funcionament (fàcil i intuïtiu) a Whatsapp o Telegram, però amb característiques més apropiades pel tipus de comunicació família-escola, amb un nivell total de privadesa.

1. Com la descarrego en el meu dispositiu mòbil?

En el mateix correu que vau donar a l’escola per enregistrar-vos a la base de dades de l’aplicació, haureu rebut una invitació des d’on podeu descarregar-la.

També es pot descarregar des de la Play Store de Google, fent una cerca senzilla amb el nom de la app.

Es pot instal·lar en mòbil i tablet.

1. Què faig un cop la tinc instal·lada?

Us heu de crear un compte des del botó “Crea un compte” amb el mateix correu que vau donar a l’escola (a través de l’enquesta). A continuació seguiu les indicacions omplint les dades.

1. Què trobaré a l’aplicació?

Un cop entreu, veureu el logo groc de l’escola referent a la “comunitat” d’escola. Heu de clicar-hi per accedir als grups als quals esteu associats.

• GRUP CLASSE:

–       És el grup/s de la classe/s del/s vostre/s fill/es.

–       La comunicació és unidireccional, és a dir, només podreu llegir els comunicats del tutor/a. Des de l’aplicació no podeu contactar amb el tutor/a, ho heu de fer a través del seu correu (el que es va donar a les reunions d’inici de curs).

–       En aquest grup rebreu els comunicats directament del tutor/a, que poden ser: textos, documents,  autoritzacions de sortides, enquestes generals, fotografies d’activitats d’aula…

–       El tutor també pot establir comunicació privada de forma individual i unidireccional amb les famílies per concretar el dia i hora per fer una videoconferencia a través de la mateixa app.

• INFORMACIONS GENERALS D’ESCOLA:

–       És el grup pel qual rebreu aquelles informacions de caire general d’escola.

• TRAÇACOVID:

–       Aquest és un grup d’atenció personal, individual i privada. Només direcció rebrà i veurà el missatge. La seva funció és que les famílies aviseu de manera directa i més immediata de les absències per simptomatologia compatible amb la COVID-19, per proves PCR o bé per informar d’algun cas positiu confirmat.

ÉS IMPORTANT QUE AQUESTES NOTIFICACIONS REFERENTS AL COVID-19 ES FACIN PER AQUEST CANAL.

Per més informació podreu consultar una guia simple de Tellfy, així com la seva web en els següents enllaços:

Guia simple clicant aquí

Web oficial de Tellfy clicant aquí

En alguns models de mòbil de la marca Xiaomi i Huawei s’han de fer alguns ajustaments de configuració per rebre correctament les notificacions. Si veieu que és el vostre cas, aquí us deixem també les guies per solucionar-ho.

Guia de configuració en mòbils Xiaomi

Guia de configuració en mòbils Huawei

Si tot i així teniu alguna dificultat en la instal·lació o funcionament de l’aplicació podeu adreçar-vos al següent correu:

ernest@escolabonavista.cat

Aprofitem per dir-vos que segueixen actius els següents canals de comunicació:

• AGENDA DE L’ALUMNE i/o CORREU DEL TUTOR/A (Per consultes concretes referents a la tutoria del vostre fill/a).
  • CORREU D’INFORMACIÓ DE L’ESCOLA   info@escolabonavista.cat (Per consultes generals).
  • CORREU AMPA   ampabonavista@gmail.com (Per gestions del menjador escolar, avisar si es queden a dinar o no, consulta del pagaments dels tickets i preus, xandalls, extraescolars, servei d’acollida…).

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!