PAGAMENT QUOTA CURS 2023-24 ONLINE

Benvolgudes famílies,

Us informem que ja podeu accedir, clicant el següent ellanç de sota, al portal en el qual podreu pagar online mitjançant targeta bancària la quota del curs vinent.

Es tornarà a obrir un segon termini per realitzar el pagament de la quota el 21 d’agost.

CLICA AQUÍ PER ACCEDIR  I REALITZAR EL PAGAMENT

La quota es practicament la mateixa del curs passat i es desglosa en els següents conceptes:

• Material escolar (individual i comú d’aula)  75€
  • Fotocòpies   22€
  • Activitats didàctiques municipals   22€  (teatres, tallers, audicions…)

D’altra banda veureu que hem canviat alguns quaderns amb la qual cosa s’abarateix força la despesa.

Concretament hi ha un cost de 8€ des de 1r fins a 6è, tant en català com en castellà, que correspon al material d’aprenentatge fotocopiable i digital de l’editorial Nadal al qual tindran accés els mestres per treballar a l’aula.

Continuem treballant l’àrea de matemàtiques amb el projecte Innovamat, que ens proporcionen els quaderns de treball, la llicència a l’App digital i material manipulable d’aula.

Per qualsevol dubte o aclariment podeu contactar al correu de l’escola:

info@escolabonavista.cat

Moltes gràcies!