Jornada prèvia i reunions de famílies (curs 2019/20)

Benvolgudes famílies, a continuació us informem de l’organització dels primers dies del curs 2019/20 i de les reunions d’inici de curs.

JORNADA PRÈVIA  Dimarts 10 de setembre de 10 a 11:30h

(portes obertes per a tots els alumnes nous, per visitar la nova aula, la/el mestra/e i portar el  material).

REUNIONS DE FAMÍLIES

REUNIÓ FAMÍLIES  DE P3 divendres 6 de setembre a les 17h
REUNIÓ FAMÍLIES  DE P4 dimarts 17 de setembre a les 17h
REUNIÓ FAMÍLIES  DE P5 dimecres 18 setembre de  a les 17h
REUNIÓ  1r , 2n i 3r dimarts 1 d’octubre a les 17h
REUNIÓ   4t , 5 i 6è dimecres 2 d’octubre a les 17h

El curs 2019-20- COMENÇA EL DIJOUS 12 DE SETEMBRE.

ADAPTACIÓ (ALUMNES DE P3)

L’objectiu és fer una entrada progressiva per afavorir l’adaptació dels alumnes a l’escola.

Entrada esglaonada de P3:

Dijous 12, i divendres 13:

• La meitat del grup vindrà de 9 a 10:30h
  • i l’altra meitat de 11 a 12:30h

Dilluns 16 :

• Vindran tot el grup en horari de matí de 9 a 12:30h.No hi haurà servei de menjador.

El dimarts dia 17, horari de matí i tarda i servei de menjador pels alumnes que ho necessitin, així com el SAM(servei atenció matí) i SAT(servei atenció tarda)

Direcció escola Bertí

1. Dunia Sanchez Garvin

Hi ha un error: el dia 1 d’octubre del 2019 és dimarts i el dia 2 d’octubre és dimecres. Es confirmen els dies del mes (encara q siguin uns altres dies de la setmana)?