L’escola Bertí comparteix model de lideratge a la primera trobada territorial de la Xarxa de Competències (XdC)

Dimecres es va celebrar la primera trobada territorial del curs de la Xarxa de Competències a l’escola Mogent, a la Roca del Vallès. La jornada va servir per conèixer centres i referents nous, establir els objectius generals, compartir dubtes i reflexionar sobre lideratge distribuït. En aquest punt, l’escola Bertí va il·lustrar amb el seu model organitzatiu i va explicar de quina manera transfereix al claustre tota la informació que reben de la Xarxa. Des del CRP volem agrair calorosament la seva gran intervenció!