Normes, Salut i Seguretat

Les normes que tots hauríem de respectar  per al bon funcionament del centre

-Assistir puntualment a l’escola a les 9h i a les 15h (avís d’absentisme: agenda, telèfon,..)

-Abans d’aquesta hora, hi ha un servei matinal, SAM, de 7:30 a 9h.(previ avís als encarregats del servei)

– Els alumnes que assisteixen al SEP (suport escolar personalitzat) han de venir puntualment a les 8:30h.(si venen abans han d’anar al SAM, no poden estar sols abans de l’hora, ni arribar  més tard.

– Venir a RECOLLIR ALS ALUMNES de P3 a 3r (3r.sense AUTORITZACIÓ explicita per anar sols) a les 12:30h i a les 16:30h .

-A partir de les 16:30h els alumnes no poden restar al centre, cal deixar-los al SAT( servei  d’atenció de tarda) o a extraescolars(en cas de retards superiors als 10’, els alumnes es deixaran al SAT i caldrà costejar l’estona del retard per part de les famílies).

NO ES POT PUJAR A LES AULES A BUSCAR COSES QUE  S’HAN OBLIDAT(CARPETES, DEURES, JAQUETES,…). ÉS L’HORA DE NETEJA I NO ES  POT VOLTAR PER DINS L’EDIFICI.

– En les reunions de pares o trobades al centre, NO es pot portar els fills, si no hi ha servei de canguratge que cal demanar a l’AMiPA, per mitjà dels pares delegats, i aquest informar a la direcció del centre.

– Per DEMANAR QUALSEVOL DEPENDÈNCIA DEL CENTRE per a una trobada de pares, fora d’horari escolar, cal OMPLIR UNA INSTÀNCIA de sol·licitud, llegir les normes i portar-lo a l’ajuntament per demanar el permís i tornar-lo a l’escola pel vist i plau de la direcció i entrega de claus.

– Per l’administració de MEDICAMENTS, cal una prescripció mèdica i autorització familiar.

–  En les SEPARACIONS DE PARELLES, cal presentar a direcció, les mesures cautelars dictades   pel   jutge per l’acompliment dels acords. Sinó, per l’escola, tenen els mateixos drets sobre el fill/a, cada un dels membres de la parella.

– Quan un alumne és BAIXA DEL CENTRE, cal passar per direcció i complimentar el full de baixa acordat pels dos membres de la parella.

-Tenir cura de la VESTIMENTA: ADEQUADA A L’EDAT, lloc i activitat.

-Tenir CURA DE LES INSTAL.LACIONS I EL MATERIAL ESCOLAR.

-Utilitzar L’AGENDA com a mitjà de comunicació entre família i escola, i pel control dels  deures.

– Afavorir un ambient adequat per fer els DEURES i vetllar per l’acompliment d’aquests.

– Els CONTROLS s’han de signar com a vistos. NO S’HI POT ESCRIURE.

– Seguir les normes de RESPECTE per a la bona convivència.

– Els alumnes NO PODEN PORTAR MÒBILS a l’escola, ni rellotges amb alarma que distreuen.

– Si es ve amb bicicleta o patinet, cal portar-lo a la mà per travessar el pati, fins a l’aparcament. L’escola no es fa responsable  dels danys o pèrdues.

Moltes gràcies