TPV escola

Aquest sistema permet fer tots els pagaments de l’escola (material, colònies, etc…) donant-vos les màximes facilitats, ja que els pagaments es poden fer via internet, smartphone o a través d’una màquina instal·lada a l’escola (davant consergeria).

D’aquesta manera l’escola disposa de tot el control ja que no cal donar comprovants conforme s’ha fet el pagament i no cal passar-se hores comprovant extractes bancaris, ja que el sistema informa en temps real de l’estat de qualsevol pagament.

Cada alumne/a disposarà d’una targeta de banda magnètica per operar amb el TPV físic. Cada targeta té un cost de 2€, que es cobren directament a cada pare/mare al fer el primer pagament de la quota de material (ja inclòs en el preu) un cop al llarg de l’escolaritat.

L’escola farà entrega de la targeta individual a les famílies. Hauríeu de passar pel despatx de l’administratiu a recollir la targeta i signar conforme s’ha recollit.

• TPV Físic: consisteix a fer els pagaments per mitjà d’un “caixer” a l’escola (davant consergeria) que permet fer els pagaments amb targeta de dèbit o crèdit. Els usuaris s’identifiquen amb la targeta amb banda magnètica per fer l’operació.
  • TPV Virtual: pàgina web de l’escola, clicant (PAGAMENT QUOTA DE MATERIAL CURS 20…/20…) de passarel·la de pagaments on mitjançant un codi d’usuari i contrasenya s’accedeix al sistema de pagament. Es pot operar a qualsevol hora del dia i amb qualsevol dispositiu connectat a Internet (ordinador, mòbil i tauletes). Veure l’exemple que hi ha a sota.

zx1234 (contrasenya internet, la mateixa per tothom –minúscules). Posant a sobre el codi alfanumèric personal que apareix a la targeta (lletres i números, respectant les majúscules)

• Els passos per a fer servir el ”caixer” de l’escola estan exposats al costat de la màquina.

Per qualsevol dubte poseu-vos en contacte amb administració o secretaria (Jordi Álvarez, Anna Corts)

Cordialment
Equip Directiu