CONCERTS DE NADAL 2019

Com ja és tradició a l’escola, quan s’acosta el NADAL, arriba el moment de gaudir dels nostres “Concerts del Bernat”.
Recordem que per problemes d’espai, les actuacions es faran per classes i només podreu assistir en l’horari que correspon al grup del vostre fill/a. Es… Llegeix més»

BENVINGUTS AL CURS 2019-2020

Benvolgudes famílies:
Després de l’estiu,  tornem a començar un nou curs escolar (2019-2020).
Com cada any fareu les reunions d’inici de curs  amb els tutors dels vostres fills i filles.
Tot seguit teniu una taula on podeu consultar el dia de la vostra/es reunió/ns.

DATA REUNIÓ

6 de Setembre

24 de… Llegeix més»

Projecte GEP – Robin Hood Vídeo

Com molts de vosaltres ja sabeu, dins del programa GEP on participa l’escola, hem gaudit d’una auxiliar de conversa nativa (Tomi – Nova York-) que ha treballat amb els nostres alumnes des de 4t fins a 6è.
Aquí teniu un exemple del seu treball

Comiat de Curs

Un any més hem acomiadat el curs amb una gimcana súper divertida i amb la trobada de tots i totes els que formem part del Bernat per cantar junts les cançons “Sota el Bernat” i “L’hora dels adéus”.

CIRCUITS ELÈCTRICS

Un dels temes que hem treballat a 6è durant aquest darrer trimestre de curs ha sigut “L’electricitat”.
Els/Les alumnes ens han sorprès amb uns circuits extraordinaris.
Feu una ullada entrant a aquest article.

COLÒNIES DE 6è

Ja han arribat. Els nostres alumnes de 6è ja han arribat a la casa de colònies i ja estan preparats per passar uns dies meravellosos plens activitats i de diversió.

ES SUSPENEN LES CLASSES

Es suspenen totes les activitats  al centre ( fins a nou avís) per problemes estructurals de l’edifici.
Us mantindrem informats

Se suspenden todas las actividades en el centro ( hasta nuevo aviso) por problemas estructurales del edificio.

Os mantendremos informados.