CONCERTS NADAL 2019

Com ja és tradició a l’escola, quan s’acosta el NADAL, arriba el moment de gaudir dels nostres “Concerts del Bernat”.
Recordem que per problemes d’espai, les actuacions es faran per classes i només podreu assistir en l’horari que correspon al grup del vostre fill/a.… Llegeix més»

RENOVACIÓ CONSELL ESCOLAR

La renovació i constitució del Consell Escolar es faran al llarg dels mesos de novembre i desembre.
Les votacions dels representants del sector de pares i mares es duran a terme el 26 de NOVEMBRE a la “Sala de Professorat” de la nostra escola. Podeu passar-hi… Llegeix més»

LA CASTANYADA 2018

Un any més ha arribat la tardor al Bernat i amb ella la festa de la Castanyada. A més de tallers, jocs i balls, a la tarda hem menjat un “boníssim i terrofífic pastís”. 😛
Mireu els blocs dels diferents cicles i veure-ho amb més detall… Llegeix més»

LA CONSELLERIA D’ENSENYAMENT VISITARÀ L’ESCOLA

La Generalitat informa a la direcció de l’escola Bernat de Mogoda que el proper dilluns 22 d’octubre visitarà el centre el senyor conseller d’Ensenyament: Hble. Sr.   Josep Bargalló Valls. L’hora aproximada de la visita serà les 13:40.
Durant la visita volem recordar que el centre… Llegeix més»

BEQUES MENJADOR CURS 2018-19

Benvolgudes famílies:
Tal i com recull l’últim Informatiu (598), l’ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda ha convocat la recollida de sol·licituds per a beques de menjador de cara al proper curs 2018-2019. El termini de presentació anirà del 7 al 18 de maig. Per a més… Llegeix més»