TALLERS DE CIÈNCIES A P5 AMB ALUMNES DE LA UVIC

Un grup alumnes de primer de magisteri de la UVIC, amb el seu professor Víctor Grau, han vingut a l’escola amb moltes ganes de fer-nos gaudir de la ciència.

Ens han plantejat 4 tallers que hem portat a terme els nens i nenes de P5. En aquests tallers hem investigat la flotació amb aigua i boles de platilina, hem experimentat amb els sentits, hem jugat i experimentat amb la llum i hem pogut entendre què passa quan es fa de dia i quan és de nit.

Ens han encantat l’experiència i esperem poder-la repetir.

Moltes gràcies a tots els alumnes i el professor de la UVIC que ens heu preparat uns tallers tan interessants.

Si voleu veure les fotos cliqueu a l’enllaç: TALLERS DE CIENCIES