STA. CECÍLIA PRIMÀRIA

Dimarts a la tarda els alumnes de primària han assistit al concert que han realitzat els alumnes que toquen algun instrument. Aquesta festa es va posposar el passat 22 de novembre i finalment s’ha pogut celebrar seguint unes mesures molt estrictes.

El concert ha estat estructurat en dues parts, per poder reduir el nombre d’alumnes assistents ja que es feia al gimnàs.

En primer lloc els alumnes de 3r que toquen un instrument van interpretar les seves peces davant els companys/es de primer, segon i tercer.

Després els alumnes de 4rt, 5é i 6é van fer el mateix amb els grans de l’escola.

Estem molt contents d’haver pogut fer el concert tot i les dificultats ja que els alumnes tenien moltes ganes de fer-lo.

Fotos mitjans

Fotos grans