SORTIM A RECOLLIR RESIDUS

Divendres dia 9 d’abril, els nens i nenes de 5è vam anar a recollir residus pel poble, pel nostre projecte sobre el canvi climàtic.

Abans de sortir vam mirar un vídeo sobre els deu residus més trobats al planeta per saber si a Sant Julià de Vilatorta també eren els mateixos. També ens vam posar guants per recollir-los amb seguretat.

Vam sortir de l’escola i vam recollir residus pel voltant: prop de la Gola del Llop, a les escales de pedra, darrere l’Albareda i a la pista poliesportiva. Només amb tres quarts d’hora, entre tots vam recollir 12kg 580 grams de residus!

Vam trobar residus de tot tipus: burilles, ampolles de vidre, molts objectes de plàstic, una pilota de futbol, menjar, tisores, llaunes, mascaretes… i, fins i tot, un motoret.

Quan vam arribar a l’escola, vam pesar tots els residus, en vam fer una llista de tots els que havíem recollit i vam poder veure que gairebé tots coincidien amb els del vídeo.

Alumnes de 5è

Mireu com ho vam fer: FOTOS