SORTIDA GUILLERIES 4T

El passat dimarts 9 d’abril, els alumnes de 4t dins el programa “Guilleries a l’escola” del Parc Natural Guilleries-Savassona, van realitzar una sortida per l’entorn de Sant Julià acompanyats d’en Jordi, un geòleg.

Preparats amb bruíxoles, mapa de la zona i lupes, van anar a la recerca de fòssils. Van trobar-ne molts, sobretot d’animals marins, ja que fa 30 milions d’anys la zona on avui vivim era un immens mar tropical.

També van poder distingir diferents tips de roques i descobrir com es forma el relleu.

Aquesta sortida ens ha permès apropar-nos a l’entorn natural d’Osona, la nostra comarca, que estem treballant.

FOTOS GUILLERIES 4T