Setmana de Suport Vital

Aquesta setmana, tots els alumnes de l’escola han realitzat activitats del programa Suport Vital bàsic als centres educatius. L’objectiu d’aquest programa és formar i conscienciar els vostres fills/es sobre com actuar davant l’aturada cardiorespiratòria. Tots els alumnes han realitzat activitats amb en Dani i la Míriam a les sessions de psicomotricitat i educació física.
Divendres a la tarda, l’Anna Vila (mare de l’escola) i infermera que treballa a urgències, va fer una xerrada, pels alumnes de cicle mitjà i superior, sobre com actuar davant d’una parada cardíaca. També ens va parlar de quins hàbits són saludables i quins no per mantenir el cor sa.
Va ser molt interessant i li volem donar les gràcies!