LES COLÒNIES DE CICLE INICIAL

Els grups de primer i segon hem anat  a fer una estada al Camp d’Aprenentatge de l’Alt Berguedà.

El primer dia vam poder passejar per Castellar de n’Hug i observar les característiques d’un poble de muntanya. Vam visitar el museu del pastor on vam aprendre com era la vida dels pastors i les dones de muntanya fa uns anys.

Després de dinar vam caminar fins a les fonts del Llobregat i vam escoltar la interessant llegenda que les envolta.

Vam arribar a l’alberg de la Sala amb ganes de berenar els croissants gegants i sobretot d’ocupar les habitacions i instal.lar-nos.

A la nit ens va trucar per telèfon la Lilit dient que ens havia amagat una nota pel bosc. Ens convidava a fer discoteca! Ho vam donar tot!

Al matí següent ja ens vam llevar amb moltes ganes de calçar-nos les botes i anar al riu. Mentre uns investigaven les característiques del riu: mesura, temperatura, color, invertebrats que hi viuen… la resta descobríem la vegetació de ribera.

Hi ha haver alguna caiguda de cul al riu però va ser un matí molt divertit i ple d’aprenentatges!

Han estat unes colònies fantàstiques plenes d’emocions i bona convivència.