L’AMAGADA AMB CAMUFLATGE

Un dels Espais artístics dels Grans està relacionat amb el Projecte “Art i Escola” que aquest any té com a tema central “El refugi”.

Un dels grups d’alumnes de 4t, 5è i 6è que ha passat per aquest Espai, va tenir una idea genial: realitzar una partida de l’amagada amb tots els alumnes de primària. Les mestres pararíen i deixaríem a l’abast dels participants teles, objectes de disfressa… que els ajudessin a camuflar-se. També estava permès intercanviar-se peces de roba amb algun company/a.

El camuflatge és en sí un recurs per a refugiar-se que volíem experimentar en primera persona.

“L’amagada amb camuflatge” es va realitzar un dia a l’estona del pati. La proposta va tenir molt seguiment i va resultar divertida per alumnes i mestres.

Gràcies a en Joel Ricart de 6è que va enregistrar el vídeo i l’ha muntat podem veure’n un resum representatiu.

VÍDEO DE L’AMAGADA