JORNADA AMB ELS AVIS

DSC04255

El divendres 21 d’abril els avis del centre de dia i alguns avis de l’escola van realitzar activitas amb els nens i nenes de l’escola per tal de celebrar la Diada  de Sant Jordi.

Alguns avis de l’escola van explicar contes als alumnes d’Educació Infantil, van ensenyar a ballar sardanes als alumnes de 4t i van fer tertúlies amb els alumnes de 5è i 6è.

Els avis del centre de dia van fer punts de llibre amb els alumnes de 1r i 2n  i van llegir diferents textos als alumnes de 3r.

Va ser una jornada d’intercanvi generacional molt interessant i engrescadora per a tots.

Gràcies a tots les àvies i avis per la seva participació!!!

Si voleu veure algunes fotografies cliqueu en aquest enllaç: