ELECCIONS CONSELL ESCOLAR 18/19

Benvolgudes famílies,

Segons la RESOLUCIÓ ENS/2232/2018, d’1 d’octubre, per la qual s’estableix el calendari del procés electorals per renovar els membres dels Consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públic, es convoquen les eleccions per renovar una part dels membres de Consell Escolar del nostres centre.

Ja que el Consell Escolar és l’òrgan de màxima representació de tots els membres de la comunitat educativa, us encoratgem a participar activament en el procés electoral.

El procés electoral s’inicia el 5 de novembre de 2018 i finalitza el 14 de desembre de 2018.

Segons la llei, cal renovar 2 representants del sector pares i voldríem animar-vos a presentar la vostra candidatura i així participar en el govern del centre.

Tots els pares, mares o tutors , podeu presentar la vostra candidatura, que s’han de fer arribar a la Direcció del centre abans del dia 16 de novembre de 2018. Els impresos per presentar la vostra candidatura els podeu recollir a la secretaria de l’escola.

El dilluns 5 de novembre s’exposaran els censos electorals al tauler d’anuncis, de dins el vestíbul de l’escola. Entre el 6 i el 8 de novembre es podran fer les reclamacions corresponents.

Si es dóna el cas que hi ha dos o més candidats, els vots dels pares hauran d’anar dirigits a aquests, i no als altres membres del cens electoral. Només es podran votar dos candidats, encara que el nombre sigui superior.

En cas que no hi hagi cap candidatura tots els membres del cens sereu elegibles.

Les votacions es faran al vestíbul de l’escola el dimecres  28 de novembre 2018.

Tenen dret a vot els pares, mares i tutors d’alumnes escolaritzats en el centre.

Esperem la vostra participació.

CALENDARI ELECTORAL  2018
5 de novembre Convocatòria d’eleccions al Consell Escolar.
  Publicació del cens electoral sector pares i mares i personal docent (vestíbul escola).
6 al 8 de novembre Reclamacions del cens electoral
9 de novembre Sorteig per designar els vocals de les meses electorals sector pares.
14 de novembre Constitució mesa electoral.
16 de novembre Últim dia presentació de candidatures pares i mares i personal docent.
19 de novembre Publicació dels censos electorals definitius.
20 de novembre Publicació de candidatures.
22 de novembre Últim dia per presentar sol·licituds per supervisar les votacions.
28 de novembre VOTACIONS de pares i mares

Horari:

Matí  8:30h a 9:30h

Migdia 12:30h a 13:30h

Tarda 16:30h a 18:00h

3 al 14 de desembre Comunicació de les dades de participació.
17 de desembre Constitució del nou Consell Escolar.

Atentament

Filo Presseguer

Sant Julià de Vilatorta a 31 d’octubre de 2018

INFORMACIÓ: QUÈ ÉS EL CONSELL ESCOLAR?