COMIAT DE 6È AMB LES FAMÍLIES

El divendres dia 11 de juny vam poder fer el comiat dels nens i nenes de 6è amb les famílies, al pati de l’escola.

Va ser un acte ínitm i molt bonic.

Per començar, els nens i nenes ens van oferir un ball, a continuació, la Filo els va dedicar una paraules totalment personalitzades i la Laia, la tutora els va fer entrega dels birrets. També l’AFA va fer entrega de les orles i 2 mares, en representació de totes les famílies van donar a cada infant, un llibre ple de records. Per finalitzar l’acte vam visualitzar un vídeo del pas d’aquests nens i nenes per l’escola. I vam acabar la celebració amb un pica pica organitzat per l’escola.