CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA. MOLTES FELICITATS AINA I GUIDA!

L’alumnat de 4t, 5è i 6è hem participat en el Certamen de Lectura en veu alta. Primerament, tots i totes, ens vam preparar una lectura del llibre corresponent i vam escollir 2 representants de cada aula. El dia 15 de febrer, al gimnàs de l’escola, el representants de cada curs van llegir el seu text davant el jurat i van sortir elegides la Guida com a representant dels Grumets vermells i l’Aina del Grumets verds. El dimecres dia 30 de març vam anar a la semifinal a l’Edifici del Sucre de Vic, on les nostres representants van llegir, molt i molt bé, el fragment que els va tocar. Tot i no passar a la final, les van obsequiar amb un diploma i un llibre.

Felicitats Guida i Aina!!! Ho vau fer… GENIAL!!!

Ha estat una experiència molt xula per a tots i totes!!!