CARTES

Som els alumnes de quart. Som l’Helena, en Mohamed, l’Elisenda i en Gerard. Nosaltres, els nens i nenes de 4t, ens hem escrit i enviat cartes. La Núria (la nostra mestra) ens va donar a cada un de nosaltres un paperet amb el nom d’un/a nen/a.

Vam escriure la carta i vam passar-la a net. El dijous llarder vam aprofitar que sortíem de l’escola i vam anar a comprar els segells. Vam enganxar tres segells al sobre i les vam tirar a la bústia groga de correus. Vam esperar uns dies perquè ens arribés la carta a casa. La primera que va rebre la carta va ser la Guida.

Cada nen/a, quan rebia la carta, la portava a l’escola i la llegia davant de tota la classe.

Ens ha agradat molt això d’enviar-nos cartes i que ens haguéssim d’esperar que ens arribés a la bústia de casa. I quina sorpresa quan ens ha arribat!