CAMINEM JUNTS

Aquest divendres 20 de maig, des de l’escola organitzem una caminada solidària, totalment inclusiva, per recaptar diners que es destinaran al Servei Residència Riudeperes (Sant Tomàs). Un centre que actualment atén a més de 60 persones amb discapacitat intel·lectual que requereixen suport generalitzat. Usuaris del centre de Riudeperes també participaran a la caminada.

L’activitat s’iniciarà a les 5 de la tarda, al parc del costat de l’escola. Una caminada amb una mirada d’inclusió social, de caràcter no competitiu, cooperativa, festiva i intergeneracional (des de nadons fins a persones grans). Que pretén transmetre valors solidaris des de la diversitat i el voluntariat de tota la comunitat educativa.

Serà gestionada íntegrament per tot l’alumnat donant resposta al projecte interdisciplinari del centre “Jocs Olímpics Bellpuig 2022”. Cada curs té assignades unes tasques concretes pel desenvolupament de la caminada:

P3: Disseny de la medalla de participació.

P4: Disseny i elaboració d’un photocall incloent-hi les imatges dels espònsors.

P5: Disseny i elaboració de la bústia de les donacions.

1r: Disseny i elaboració de les frases i bafarades per fer el photocall.

2n: Pensar un eslògan de la caminada i elaboració dels cartells informatius de la cursa (taula d’inscripcions, photocall, begudes i fruita, inici de la cursa, …)

3er: Elecció de la música (relacionada amb l’esport) per posar d’ambientació i traducció de les frases.

4rt: Elaboració del mapa i itinerari en format paper i també en format digital accedint-hi a través d’un codi QR.

5è: Cerca d’espònsors a empreses i establiments del poble.

6è: Elaboració del formulari de les inscripcions i els cartells publicitaris.

L’itinerari de la caminada consta de tres recorreguts adaptats a les necessitats de cada usuari. El recorregut 1 té una llargada de 600 metres, el recorregut 2 és de 1.5 km i el tercer és de 2 Km aproximadament. Tothom podrà escollir a quin itinerari fa la seva inscripció i tots els participants s’emportaran un record de la caminada amb l’eslògan “Caminem Junts” Escola Bellpuig.

Des de la direcció del centre agraïm l’ajuda en les tasques d’organització a l’Ajuntament i l’AFA del Bellpuig i a les empreses i comerços que han col·laborat amb una aportació econòmica: Bon Preu Esclat, Triposona, Crossandra la Botiga dels Canelons, Casa Gallart Artesans “Can Puig”, Enguixats Velasco i Farmàcia Comas.

La caminada t’espera, no hi faltis!