ASSAIG DE LA CANTATA!

El passat dilluns 12 de març vam rebre a la Buia Reixach, mare de l’escola i directora artística del projecte “Cantem junts”. Amb ella vam assajar totes les cançons del “viatge al món dels musicals” mentre ens acompanyava en Guillem Soler amb els seus arranjaments al piano. També vam rebre la visita esperada de l’Antoni Font-Mir, l’ànima del recull de cançons que ens acompanyaran durant el viatge.

Després d’un matí de treball motivador, tècnic i emotiu tots esperem entusiasmats el proper dia 4 d’abril quan farem l’assaig pregeneral a Folgueroles amb la resta d’escoles que formen part del projecte: el Roser, Calldetenes, Folgueroles, Santa Eugènia de Berga i Vilanova de Sau.